ОГОЛОШЕННЯ
Коростенська районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу, головного бухгалтера виконавчого апарату районної ради.
Вимоги до учасників конкурсу:
- повна вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста;
- стаж роботи за фахом в органах місцевого самоврядування або державній службі не менш як п'ять років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менш як п’ять років;
- володіння державною мовою, володіння ПК на рівні користувача.
Для участі у конкурсі необхідно подати до виконавчого апарату районної ради :
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4х6 см.;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";
- копію документа, який посвідчує особу;
- медичну довідку про стан здоров'я за формою, затвердженою МОЗ;
- письмову згоду на проведення спеціальної перевірки;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
Документи на конкурс приймаються до 11 травня 2015 року.
Контактні телефони: (04142) 4-25-06, 5-83-44.
Інформація щодо основних функціональних обов'язків, розміру та умов оплати праці, переліку документів, які необхідно надати, надається виконавчим апаратом районної ради за вищезазначеними номерами телефонів або за адресою вул. Грушевського, 60/2, кабінет № 12.